Müügitingimused

1. Üldsätted

1.1. Müügitingimused kehtivad Spordihoolduse veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Spordihooldus OÜ (edaspidi Spordihooldus) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Spordihoolduse veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.2. Spordihooldus jätab endale õiguse teha müügitingimustes ja müügihindades muudatusi, täiendusi ja/või parandusi müügitingimustes ja. Nimetatud muudatusi, täiendusi ja/või parandusi kajastatakse Spordihoolduse veebilehel.

1.3. Veebikaubamaja võivad registreeruda ja kaupa osta eranditult üksnes:

1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, s.o täisealised isikud, kelle teovõime ei ole kohtu korras piiratud;
1.3.2. 14–18aastased isikud üksnes vanemate või hooldaja nõusolekul, välja arvatud sellisel juhul, kui nad disponeerivad oma tulusid iseseisvalt;
1.3.3. juriidilised isikud;
1.3.4. kõikide ülalloetletud isikute volitatud esindajad.

1.4. Müügitingimustega nõustumisel kinnitab ostja, et tal on vastavalt käesolevate müügitingimuste punktile 1.3. õigus veebipoes registreeruda ja kaupa osta.

2. Hinnad

2.1. Spordihooldus on käibemaksukohustuslane. Kõik Spordihoolduse veebikaubamajas toodud hinnad sisaldavad käibemaksu kakskümmend protsenti (20%).

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Toodete tellimiseks leidke veebikaubamajas sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
3.3. Enne tellimuse vormistamist tuleb Kliendil valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
3.4. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil vajutada nupule „vormista tellimus“. Kui Klient on juba Spordihoolduse veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis on Kliendil võimalik kontole sisse logida. Toodete esmakordsel tellimisel tuleb vajutada „uus klient“ ja sisestada nõutud andmeväljad. Andmete sisestamisel tuleb olla tähelepanelik, kuivõrd esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltubKliendi ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.5. Tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada nupule „tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse Kliendile eurodes ettemaksuarve, mille saab Klient tasuda krediitkaardiga, pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik Kliendil hallata „Minu konto“ ikooni alt.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.
4.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Spordihooldus OÜ arveldusarvele ning tellimuse täitmist alustatakse pärast müügilepingu jõustumist.

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve 100% tasumist) komplekteerib Spordihooldus tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Spordihoolduse logistikapartneritele või Klient organiseerib ise transpordi tellitud toodetele.
5.2. Laos oleva toote tarneaeg on 1-3 tööpäeva. Veebilehel sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R) 9:00-17:00.

6. Tagastamisõigus

6.1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ning kaup tagastada.
6.2. Tagastatav kaup peab olema tootja originaalpakendis, mis on terve, puhas ja kahjustamata. Spordihooldusel on õigus keelduda Kliendi tagastatavat kaupa vastu võtmast, kui kaubatagastustingimusi on eiratud.
6.3. Kauba tagastamiseks või pretensioonide esitamiseks tuleb Kliendil pöörduda Spordihoolduse klienditeeninduse poole telefonil 59071826 või kirjutada e-posti aadressile info@spordihooldus.ee.
6.4. Toodet on parandantatud mitte maaletooja volitatud esindaja poolt.

7. Vastutus

7.1. Spordihooldus ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Kliendil lasub täielik vastutus registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Spordihooldus esitab registreerimisvormis väärad andmed, ei vastuta Spordihooldus sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on tal õigus nõuda Kliendilt enda kantud otsese kahju hüvitamist.
7.3. Klient vastutab täielikult oma tegude eest, mis on tehtud internetipoodi www.spordihooldus.ee sisseloginult.
7.4. Klient vastutab oma sisselogimisandmete turvalisuse eest. Kui sisselogimisandmeid kasutab kolmas isik, peetakse teda samaks kliendiks.
7.5. Spordihooldus ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8. Vääramatu jõud

8.1. Spordihooldus ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Spordihooldus ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

9.1. Spordihoolduse veebikaubamaja lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.
9.2. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

10. Pretensioonide esitamise kord

10.1. Pretensioonide esitamiseks tuleb Kliendil võta ühendust e-posti teel info@spordihooldus.ee.
10.2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume Kliendil lõpetada kauba kasutamise.
10.3. Spordihooldus ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.