Müügitingimused

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Müügitingimused kehtivad Spordihoolduse veebikaubamaja klientide (edaspidi Klient) ja Spordihooldus OÜ (edaspidi Spordihooldus) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Spordihoolduse veebikaubamajast toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.2. Spordihooldus jätab endale õiguse teha müügitingimustes ja müügihindades muudatusi, täiendusi ja/või parandusi müügitingimustes ja nimetatud muudatusi, täiendusi ja/või parandusi kajastatakse Spordihoolduse veebilehel.
1.3. Veebikaubamaja võivad registreeruda ja kaupa osta eranditult üksnes:
1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, s.o täisealised isikud, kelle teovõime ei ole kohtu korras piiratud;
1.3.2. 14–18aastased isikud üksnes vanemate või hooldaja nõusolekul, välja arvatud sellisel juhul, kui nad disponeerivad oma tulusid iseseisvalt;
1.3.3. juriidilised isikud;
1.3.4. kõikide ülalloetletud isikute volitatud esindajad.
1.4. Müügitingimustega nõustumisel kinnitab ostja, et tal on vastavalt käesolevate müügitingimuste punktile 1.3. õigus veebipoes kaupa osta.

2. HINNAD JA MAKSMINE ESINDUSES

2.1. Spordihooldus on käibemaksukohustuslane. Kõik Spordihoolduse veebikaubamajas toodud hinnad sisaldavad käibemaksu kakskümmend protsenti (20%).
2.2. Esinduses kohapeal on võimalik maksta sularahas, kaardiga või pangaülekandega. Ülekande puhul Spordihooldus OÜ pangakontole: SWEDBANK EE282200221057209565.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toodete tellimiseks leidke e-poes sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.
3.2. Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.
3.3. Enne tellimuse vormistamist tuleb Kliendil valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.
3.4. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil vajutada nupule „Vormista tellimus“. Kui Klient on juba Spordihoolduse veebikaubamaja registreeritud kasutaja, siis on Kliendil võimalik kontole sisse logida. Toodete esmakordsel tellimisel tuleb vajutada „Uus klient“ ja sisestada nõutud andmeväljad. Andmete sisestamisel tuleb olla tähelepanelik, kuivõrd esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.5. Tellimuse kinnitamiseks tuleb vajutada nupule „Tellin ja tasun“. Seejärel vormistatakse Kliendile eurodes ettemaksuarve, mille saab Klient tasuda krediitkaardiga või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik Kliendil hallata „Minu konto“ ikooni alt.

4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

4.1. Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „Tellin ja tasun”.
4.2. Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Spordihooldus OÜ arveldusarvele ning tellimuse täitmist alustatakse pärast müügilepingu jõustumist.

5. KOHALETOIMETAMINE

5.1. Veebilehel sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R) 9:30-17:00.
5.2. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve 100% tasumist) komplekteerib Spordihooldus tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Spordihoolduse logistikapartneritele või Klient organiseerib ise transpordi tellitud toodetele.
5.3. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella Smartposti pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, DPD Pakikuller, Tulen ise järele.
5.4. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures (v.a DPD Pakikuller). DPD Pakikulleriga saatmiseks tuleb sellest meid teavitada telefoni või e-maili teel, hind sõltub asukohast, paki suurusest ja kaalust.
5.5. Eestisisesed, laos olevad saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

6. TAGASTAMISÕIGUS

6.1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ning kaup tagastada.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.3. Tagastatav kaup peab olema tootja originaalpakendis, mis on terve, puhas ja kahjustamata. Spordihooldusel on õigus keelduda Kliendi tagastatavat kaupa vastu võtmast, kui kaubatagastustingimusi on eiratud.
6.4. Kauba tagastamiseks või pretensioonide esitamiseks tuleb Kliendil pöörduda Spordihoolduse klienditeeninduse poole telefonil 59078809 või kirjutada e-posti aadressile info@spordihooldus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.5. Toodet on parandatud mitte maaletooja volitatud esindaja poolt.
6.6. Kauba tagastamise kulud kannab Spordihooldus OÜ. Spordihooldus tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Spordihooldus võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.7. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Spordihoolduse pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Spordihooldus tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Spordihooldusel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. RENDITEENUSE OSUTAMISE TINGIMUSED

7.1. Klient peab talle osutatava teenuse eest tasuma vastavalt Spordihooldus OÜ kehtestatud hinnakirjale. Spordihooldusel on õigus nõuda kliendilt tasulise renditeenuse eest mõistlikus ulatuses ettemaksu. Asutusel on õigus hinnakirja muuta.
7.2. Kliendi poolt tasumisele kuuluva summa suurus teatatakse kliendile enne renditeenuse osutamist ning kliendil tuleb see tasuda enne renditeenuse osutamise algust ettenähtud tähtaja jooksul. Kui klient on tasunud renditeenuse eest ettemaksu ja jätab renditeenusele mõjuva põhjuseta ilmumata või loobub teenusest ning ei tühista teenust 24h enne teenuse osutamist, on Spordihooldusel õigus ettemakstud summat kliendile mitte tagastada ja arvestada see renditeenuse mitteosutamise ettevalmistuskulude katteks.
7.3. Renditeenuse rendi päevade arvu hakatakse lugema seadme kättesaamise hetkel kuni tagastamiseni. Rendi aega loetakse 24 tunni kaupa. Seadme kulleriga või pakiautomaati saatmisel hakatakse rendipäevi lugema sel hetkel, kui kuller paki kätte saab või pakk pakiautomaati pannakse ning loetakse selle hetkeni, mil seade tagasi Asutusse (Mustamäe tee 60) saabub. Kokkuleppel võivad rendipäevade arvud varieeruda. Spordihooldus OÜ ei vastuta transpordifirma tarne aja eest.
7.3. Spordihooldusel on õigus keelduda kliendile renditeenuse osutamisest, kui klient ei ole tasunud ettenähtud summasid s.h kliendil on võlgnevus Spordihooldus OÜ ees või renditeenuse osutamine on vastuolus lepingu üldtingimustega või esinevad muud õigusaktides sätestatud asjaolud.

8. VASTUTUS

8.1. Spordihooldus ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Kliendil lasub täielik vastutus registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui Spordihooldus esitab registreerimisvormis väärad andmed, ei vastuta Spordihooldus sellest tingitud tagajärgede eest, samuti on tal õigus nõuda Kliendilt enda kantud otsese kahju hüvitamist.
8.3. Klient vastutab täielikult oma tegude eest, mis on tehtud internetipoodi www.spordihooldus.ee sisseloginult.
8.4. Klient vastutab oma sisselogimisandmete turvalisuse eest. Kui sisselogimisandmeid kasutab kolmas isik, peetakse teda samaks kliendiks.

9. VÄÄRAMATU JÕUD

9.1. Spordihooldus ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Spordihooldus ei saanud mõjutada või ette näha.

10. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

10.1. Spordihooldus vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Spordihoolduse kohustus.
10.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Spordihoolduse poole, saates e-kirja aadressile info@spordihooldus.ee või helistada telefonil: 59078809.
10.2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume Kliendil lõpetada kauba kasutamise.
10.3. Spordihooldus ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
10.4. Kui Spordihooldusest ostetud kaubal on puudused, mille eest Spordihooldus vastutab, parandab või asendab Spordihooldus puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Spordihooldus ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
10.5. Spordihooldus vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

11. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

11.1. Spordihooldus kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Spordihooldus edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.